Landing Page (také nazývaná „stránka s přistání“) je webová stránka, na kterou uživatelé přistávají po kliknutí na odkaz v reklamě nebo výsledcích vyhledávání. Hlavním účelem Landing Page je přesvědčit návštěvníky k provedení konkrétní akce, jako například nákupu produktu, stahování e-booku, zaregistrování se na webu atd.
Landing Page
by měla být co nejvíce zaměřená na konkrétní cíl, který má být dosažen, aby se maximalizovala účinnost webové stránky. Kromě toho, by měla být Landing Page jednoduchá, přehledná a snadno použitelná. V tomto článku se zaměříme na to, co by měla Landing Page obsahovat a pro koho je vhodná.
Co by měla obsahovat Landing Page?
Jasný a jednoduchý titulek
Titulek na Landing Page by měl být jasný, stručný a přitahující pozornost. Měl by popisovat výhodu nebo řešení, které Landing Page nabízí.
Stručný popis produktu nebo služby
Stručný popis produktu nebo služby by měl být napsán zákaznickým jazykem, aby návštěvníci mohli snadno pochopit, co nabízíte a jakým způsobem jim může pomoci.
Výhody produktu nebo služby
Zákazníci nakupují na základě výhod, které produkt nebo služba nabízí. Proto by Landing Page měla zdůrazňovat klíčové výhody, které návštěvníci získají, pokud provedou požadovanou akci.
Jasný call-to-action (CTA)
CTA by mělo být jasně viditelné a umístěné na stránce. CTA by mělo být také jasné, co se stane, když uživatel klepne na tlačítko.
Social proofs
Pokud máte reference od spokojených zákazníků, certifikáty nebo ocenění, které mohou podpořit vaše tvrzení, zahrňte je na stránku. Tyto sociální důkazy mohou návštěvníky přesvědčit o kvalitě vašich produktů nebo služeb.
Obrázky nebo videa
Obrázky nebo videa mohou být velmi užitečné pro zdůraznění produktu nebo služby, které nabízíte. Dobře vybrané obrázky mohou pomoci návštěvníkům lépe pochopit, co nabízíte a jakým způsobem by jim to mohlo pomoci. Pozor však, abyste nepoužívali obrázky z fotobank nebo nicneříkající obrázky. To je pak lepší nepoužít obrázek žádnýJ
Jednoduchý a přehledný design
Landing Page by měla mít jednoduchý a přehledný design, který umožňuje snadnou navigaci po stránce. Design by měl být také responsivní, aby Landing Page byla optimálně viditelná na různých zařízeních, jako jsou mobilní telefony, tablety nebo počítače.
Pro koho je Landing Page vhodná?
Landing Page je vhodná pro jakýkoli druh podniku, který chce maximalizovat svůj online potenciál. Landing Page může být užitečná pro e-shopy, které chtějí prodávat více produktů, pro firmu, která chce získávat více kontaktů na své služby, pro cestovní kancelář, která chce prodat více zájezdů, pro startupy, které chtějí získat více uživatelů pro svou platformu a mnoho dalších podniků.
Musí být na Landing Page nějaké obrázky/ grafika?
I když Landing Page nemusí být plná grafiky a obrázků, mohou být velmi užitečné pro zdůraznění produktu nebo služby. Správně vybrané obrázky nebo grafika mohou pomoci návštěvníkům lépe pochopit, co nabízíte a jakým způsobem by jim to mohlo pomoci. Proto je důležité vybrat obrázky, které jsou relevantní a podporují vaše hlavní cíle Landing Page.
Závěrem
Landing Page může být velmi užitečným nástrojem pro maximalizaci online potenciálu vašeho podniku. Landing Page by měla být co nejvíce zaměřená na konkrétní cíl, který má být dosažen, aby se maximalizovala účinnost webové stránky. Kromě toho by měla být Landing Page jednoduchá, přehledná a snadno použitelná. Správně vybrané obrázky nebo grafika mohou pomoci návštěvníkům lépe pochopit, co nabízíte a jakým způsobem by jim to mohlo pomoci.