Jak založit firemní Facebook: 7 kroků

Založení firemní stránky na Facebooku může být pro mnoho podnikatelů z počátku… ne úplně obtížné, jako spíš časově otravné, ale je to důležitý krok v rámci budování online přítomnosti vaší firmy. Následující praktický návod vám pomůže s nastavením vaší vlastní firemní stránky na Facebooku. Pojďme na článek: Jak založit firemní Facebook v 7 krocích.

  1. Krok: Přihlaste se na Facebook Pokud již máte svůj osobní účet na Facebooku, přihlaste se na něj. Pokud nemáte účet, je potřeba si ho nejdříve vytvořit. Poté klikněte na tlačítko „Vytvořit“ v horní liště a vyberte možnost „Stránka“.
  2. Krok: Zvolte typ stránky Následující okno vás vyzve k výběru typu stránky. Můžete si vybrat mezi „Podnikání nebo značka“ a „Komunita nebo veřejná osobnost“. Vyberte možnost „Podnikání nebo značka“.
  3. Krok: Zadejte základní informace o vaší firmě Vyplňte název vaší firmy a popis, který krátce popisuje vaši činnost. Zadejte webovou adresu vašeho webu, aby se návštěvníci mohli snadno dostat na vaše stránky. Pokud má vaše firma fyzickou adresu, můžete ji také zadat, aby se lidé mohli snadno dostat na vaši pobočku. Nově můžete přidat webových stránek více.
  4. Krok: Nastavení profilového obrázku a titulní fotografie Vyberte si profilový obrázek, který reprezentuje vaši firmu. Tento obrázek by měl být ve vysoké kvalitě a měl by být relevantní k vaší firmě. Stejně tak vyberte titulní fotografii, která bude zobrazovat návštěvníkům vaši firmu na první pohled. Toto můžete kdykoli změnit.
  5. Krok: Vytvoření prvního příspěvku Nyní můžete vytvořit svůj první příspěvek na stránce. Můžete například přivítat své fanoušky a popsat, co mohou očekávat na vaší stránce.
  6. Krok: Přidání dalších informací Facebook nabízí řadu funkcí a možností, jak vylepšit vaši firemní stránku. Můžete například přidat další fotografie, videa, recenze a hodnocení od zákazníků a také vytvořit akce a události. Vytvořte také tlačítko „zavolat“ nebo „přejít na web“
  7. Krok 7: Sledování výsledků – Nyní, když máte svou firemní stránku na Facebooku, je důležité sledovat její výsledky. Facebook nabízí řadu analytických nástrojů, které vám umožní sledovat interakce vašich fanoušků s vaší stránkou. Můžete například sledovat počet lidí, kteří navštívili vaši stránku, počet lidí, kteří na vaši stránce klikli na tlačítko „Líbí se mi“, nebo počet lidí, kteří sdíleli vaše příspěvky.

Kromě sledování výsledků můžete také začít s vytvářením reklam na Facebooku, které vám pomohou oslovit nové zákazníky. Reklamy na Facebooku vám umožňují cílit na specifické skupiny lidí a vytvářet účinné reklamní kampaně. Doporučíme vám specialistu, který vám s tím může pomoct.

Vytvoření firemní stránky na Facebooku není složité a je to důležitý krok v rámci budování online přítomnosti vaší firmy. Je to také důležité pro SEO. Sledování výsledků a využívání reklamních kampaní vám pak umožní dosáhnout co největšího počtu zákazníků a růst vaší firmy.

Autor: Jakub

Marketing je moje hobby i práce. Proto jsem vytvořil blog, který vás má seznámit s různými oblastmi marketingu. Pokud budete chtít, rád vás propojím s vybraným specialistou na konkrétní problematiku. Přečtěte si, jak vám můžu pomoct.
Příspěvek byl publikován v rubrice Marketing, Reklama na sociálních sítích se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *