SEO je má specialita. Naučil jsem se ho již před pár lety, a to na webu, který se týkal dotací. Tomu tématu jsem příliš nerozuměl, šlo mi pouze o to tvořit obsah, který zaujme Google – a tím mi přivede návštěvníky, kteří mi skrz affiliate marketing produkovali leady. Tím ten web dobře vydělával.
„Pokud mám však tvořit ještě něco pro sebe, chtěl bych, aby to bylo na téma, o kterém mi konečně nebude vadit psát„, řekl jsem si.
A tak vznikl marketing-jednoduše.cz
Marketing je velice těžké, nespecifické a konkurenční téma. A né příliš vyhledávané. Vlastně jsem si vybral jedno z nejtěžších témat. A místo abych koupil nějakou doménu s historií, založil jsem úplně novou. Ať to je ještě těžší… (stáří domény hraje z hlediska SEO velkou roli)
Jediné, co mi dává naději je právě SEO. (A málem bych zapomněl na AI, kterou dříve nikdo nepoužíval. Řekl bych, že dokud jej nezačne pořádně používat ani má konkurence, tak mám naději je dohnat)
Chci na tento web aplikovat úplně stejné postupy jako předtím a jsem sám zvědavý, jestli vše bude fungovat.
Rád bych vám psal konkrétně, co pro to vše dělám. Ale dokud nejsou výsledky, nemá to smysl. Popíšu vám to až po splnění DRUHÉHO cíle:-)
První cíl: Prvních 50 návštěvníků za den.
Pokud se to má uchytit v očích vyhledávače (vím, že nejnovější poznatky SEO říkají, že musíte psát hlavně pro lidi, ale pro koho byste psali, když vám tam nikdo nebude chodit?), tak to těch 50/ den dáme.
Výsledek k 1.5.: 0
Výsledek 1.6.: (zatím stále 0, ale našel jsem relevantní a relativně málo konkurenční klíčové slovo (agentura), na které vytvořím obsah. Takže moje dvě hlavní klíčová slova jsou nyní „agentura“ a „marketing“)
1.7.: